آبیاری اتوماتیک چیست ؟؟ آبیاری مکانیزه چیست ؟چه کاربردی دارد و کجا ها می توان استفاده کرد ؟

درباره آبیاری اتوماتیک

 

کنترلر 2 کاناله با سنسور رطوبت
کنترلر ۲ کاناله با سنسور رطوبت

دستگاه آبیاری که مدیریت آبیاری باغچه، گلدان، مزرعه و باغ را به صورت خودکار و بدون دخالت انسان انجام می‌دهد را آبیاری اتوماتیک می‌گویند. از زمان‌های قدیم روش‌های مختلفی برای آسان شدن آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغچه‌ها اختراع و ابداع شده‌است که می‌توان کانال‌های آب و قنات‌ها را نام برد ، بعد از گذشت سال‌ها حق آبه‌ها و همچنین رعایت نوبت آبدهی نیز مساعلی بوده که از دغدغه‌های مهم بشری به حساب می‌آمد .

 

قنات
قنات
آب پاش اتوماتیک
آب پاش اتوماتیک

 

آبیاری مکانیزه
آبیاری مکانیزه

 

با توجه به رشد علم و تکنولوژی و همچنین روش های جدید آبیاری بحث راحتی آبیاری و آسان شدن روش های آبیاری نیز از مساعل مهم به شمار میرفت در این بین کارهای مختلفی انجام شده و ایداعاتی به ثمر رسیده است.

کنترلر آبیاری دستگاهی الکترونیکی می باشد که وظیفه فرمان دهی به شیر های برقی در زمان های دلخواه و از پیش تعین شده شما را به عهده دارد. سیستم آبیاری اتوماتیک، مثلا در یک کنترلر ۴ ایستگاه شما می توانید تا چهار عدد شیر برقی را به این دستگاه متصل نماید و به هر یک از این شیر های برقی در زمان مختلف برنامه دهی کنید. سیستم آبیاری اتوماتیک سایز شیر های برقی می تواند از ۱ اینچ تا ۱۰ اینچ تغییر کند.

کنترلر  آبیاری اتوماتیک وهوشمند8 کاناله
کنترلر اتوماتیک ۴ کاناله
کنترلر  آبیاری اتوماتیک وهوشمند8 کاناله
کنترلر  آبیاری اتوماتیک وهوشمند۸ کاناله

 

 

معمولا برای نصب سیستم‌های کنترلر آبیاری باید یک منبع ورود برق داشته‌باشد مانند برق شهری یا پنل و باتری خورشیدی . توجه داشته‌باشید که از طریق کنترلر آبیاری شما می‌توانید مدیریت پمپ آبیاری خود را نیز به دست بگیرید . آبیاری گیاهان و گلدان‌ها در زمان مسافرت می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد ، و می‌تواند تمام برنامه‌های شما را به هم بریزد. شما هم نگران این موضوع هستید؟
آماده سازی برای آبیاری اتوماتیک
آماده سازی برای آبیاری اتوماتیک

تا حالا شده از خودتان بپرسید که چطوری موقع مسافرت رفتن به گلدان‌ها آب بدهیم؟ ما هم مشکل شما را درک میکنیم و علاوه بر آن یک راه حل خوب برای شما داریم. پس از کسب تجربه‌های فراوان یک مجموعه از ابزار آبیاری اتوماتیک گیاهان را برای شما آماده کرده‌ایم. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در محل گیاهان خود را آبیاری کنید.

بنر نرم افزار آبیاری هوشمند سوواران
آبیاری هوشمند
شیر برقی
شیر برقی

نصب این سیستم به قدری ساده است که شما خودتان می‌توانید آن را نصب و راه‌اندازی کنید. به ساده‌ترین شکل ممکن از خشک شدن گیاهان خانگی خودتان جلوگیری کنید. و خیلی چیزهای دیگه در داخل این مجموعه وجود دارد. دیگر نگران خشک شدن گیاهان خانگی خود نباشید. یک شیربرقی که با یک تایمر اتوماتیک خیلی ساده به راحتی به شما این اجازه را می‌دهد تا تنظیمات لازم برای آبیاری گیاه‌هایتان انجام بدهید. از جذابیت‌های این محصول سادگی نصب آن است که به شما این اجازه را میدهد تا خودتان کارهای نصب آن را انجام بدهید.

آبیاری نوین
آبیاری نوین
آبیاری مکانیزه
آبیاری مکانیزه

تجهیزات مورد نیاز برای داشتن آبیاری اتوماتیک و مکانیزه :

  • شیربرقی هوشمند
  • لوله-شلنگ برای انتقال آب
  • آبیاری قطره‌ای ۲۰ عدد
  • میخ پلاستیکی مخصوص برای نگه‌داشتن شلنگ در خاک
  • زانویی برای اتصال لوله

و پکیج آبیاری اتوماتیک سوواران تنها وسایلی است که می‌تواند گیاهان شما را آبیاری کند و شما به راحتی به مسافرت و گردش خود به مدت طولانی بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *